سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سپهر بزرگمرد کوچک

اخلاقیات این روزهای سپهر

1392/6/17 19:09
نویسنده : مامان مهدیه
219 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم خیلی وقت نمیکنم بیام و برات بنویسم.

شیر نخوردنت تو بیداری همچنان ادامه داره.

غلت زدنت کامل شده.

روی دو زانو قرار میگیری و عقب جلو میکنی و هنوز نمی تونی چهار دست و پا بری.

با اینکه وقت زیادیه که لثه هات میخاره و آب دهنت روانه اما خبری از دندون نیست.

تا به امروز شما چند بار رفتی کوه ، یه بار رفتی عروسی ، چند بار هم دریا و جنگل رو دیدی.

وقتی خیلی ذوق میکنی جیغ میکشی مخصوصا وقتی جلوی آیینه خودت رو میبینی.

هنوز هم صبح ها زودتر از من از خواب بیدار میشی.

بعضی صداها رو تقلید میکنی.

برای کسانی که می شناسیشون ذوق میکنی و لوس بازی در میاری.

با روروئکت کل خونه رو میگردی و نیمچه خرابکاری هم میکنی.

اسباب بازی های موزیکال رو دوست داری.

غذای کمکی رو خدا رو شکر میخوری.

خوابت نسبت به قبل کمتر شده . سک سک نکرده بیدار میشی.

عاشق آب بازی و حموم هستی.

بهترین لذتی که الان داری خوردن انگشت شصت پات هست که به هر چیزی ترجیحش میدی.

 

عزیزکم چیز زیادی نمونده تا 6 ماهگیت هم تموم بشه. یعنی نیم سال میشه که تو رو دارم. اما باورم نمیشه اینقدر زود میگذره. دلم می خواد لحظه لحظه این روزها رو به ذهن بسپرم.

بدون برام خیلی عزیزی

------------------------------------------

منو اینهمه خوشبختی محاله

من و اینهمه خوشبختی محاله

 

من و مامانم لب دریا. بعد از کلی شیطنت

سپهر و مامان لب دریا

 

آخ که چقدر خوشمزست !

سپهر شصت به دهن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگار مامان ارغوان
9 مهر 92 13:20
واییی مهدیه تو روخدا براش اسفند دود کن ماشالله