سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سپهر بزرگمرد کوچک

شکار لحظه ها

1392/6/17 19:08
نویسنده : مامان مهدیه
448 بازدید
اشتراک گذاری

اولین باری که تونستی انگشت پات رو بذاری تو دهنت رو مامان شکار کرد.

اولین شصت خوردن سپهر

 

رو تختت داشتی با آویز موزیکال بازی میکردی. یهویی که اومدم جلوی در دیدم بله داری پاهات رو میخوری. کلی ذوق کردم. چون از اولی که دنیا اومدی منتظر این لحظه بودم. من عاشق شصت خوردنتم عزیزدلم.

ولی یهویی منو دیدی و تعجب کردی. اما من مطمئن بودم این تازه شروعشه و از این روز به بعد شاهد انجام بیشتر این کارت هستم.

مامان جان بذار راحت باشم و شصتم رو بخورم دیگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهه
23 شهریور 92 21:57
واااااااااااایییییییییی عزیزدلم قربون اون شکلت که مثل ماه میمونه. قربونت بره خاله جیگرم. ماشااله برای خودت مردی شدی عزیزززززززززمممم خاله عاشقته قربون نگاه کردنت برم واااااااااااااییییییی لطفا یکی منو بگیره
مامان الینا
27 شهریور 92 14:54
پسر گلت از دختر من دو ماهی بزرگتره لینکت می کنم و دویت دارم در مورد بچه داری با هم حرف بزنیم خوشحال میشم از آشنا شدن بیشتر با هم راستی من نمیتونم عکسهاش رو ببینم
نگار مامان ارغوان
9 مهر 92 13:16
وووییییییییییییییییی فداش بشم گوگولییییییییییی منم منتظرم ارغوان این کارو بکنه خخخ