سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سپهر بزرگمرد کوچک

یه روز تعطیل لب دریا

1392/6/17 19:07
نویسنده : مامان مهدیه
508 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز که جمعه بود ، مامان و بابا و عمه جون متین منو بردن دریا

 

اولش رفتم پایی به آب زدم تا خنک بشم

 

بعدش کمی کنار ساحل ایستادم و به سنگهای رنگارنگ خیره شدم

 

تازه واسه عکاس (هر کی هم بود برام فرقی نداشت) زبون درازی میکردم

 

البته چند تا ژست خوب هم داشتم

 

با مامان جونمم یه عکسی انداختم

 

اما بعد از اینهمه عکس دیگه خسته شدم و قیافه ام اینجوری شد

 

و بالاخره بابایی جونم منو از دست عمه و مامان نجاتم داد و بغلش لالا کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نسیم
6 مرداد 92 15:08
ووووواییییییییییییییییی مهدیه این سپهرت چقدرررررررررررررررر خواستنی هست ماشالله ماشالله دلمممممم ضعف کرررررد شدییییییییددد خیلی ناز و صد البته خوشگللللللللل هستتت وای کشته اون عکسشم که میخواست گریه کنه و لباش رو جمععع کرده واای قربونش بررم خیلیییییییییییییییی جیگره خیلیییییییییییییییی خدا حفظش کنه بووووووووووس
متین
24 مرداد 92 14:22
من بگردمممم پاشین بیاین اینجا دلم تنگشه
نگار مامان ارغوان
9 مهر 92 13:25
وایییییییییییییییییییییی ماشالله فداش شمممم