سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

سپهر بزرگمرد کوچک

عکس های ماهی که گذشت

1392/6/17 19:06
نویسنده : مامان مهدیه
236 بازدید
اشتراک گذاری

توی ماشین در حال برگشت از ییلاق - هزار چم - جاده چالوس

 

وقتی سپهر کله تو کراوات باباش میکنه

 

سپهر در باغ گل لباس مامانش

 

سپهر در باغ گل چادر مامانش

 

وقتی سپهر برای بار اول توی وان حموم کرد

 

سپهر و عروسک مورد علاقه اش (آقای اسب آبی)

 

 

سپهر و مامانش توی حیاط خونه در حال رفتن به مزار مادرجون بابایی

 

سپهر و موی فشن

 

وقتی مامان سپهر عکاس می شود

 

سپهر و خاله محبوب عزیز تولد ایلیا جون

 

و بالاخره

سپهر و جد مادری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا گلی
1 مرداد 92 2:21
وبلاگ قشنگی واسه نی نی خوشگلتون درست کردید خوشحال میشم به من هم سر بزنید
سلی
1 مرداد 92 18:37
سلام من باز اومدم هههه من از اون خاله ها ام که هی سر میزنم عکسای جدید سپهر جونو میبینم کییییییف میکنم
مهدیه جونم باور کن تا یه گاز از پسرت نگیرم دلم آروم نمیشههههه هههههه
هزار ماشالا خیلی شیرینه خدا حفظش کنه ایشالا پسری منم عین آقا سپهر خواستنی و تو دل برو بشه


خاله سهیلا جووووووون مرسی که همش میای پیشم. اگه گازت یواش باشه عیبی نداره هههههه
مطمئنا آقا شهراد از سپهر هم نمک تر میشه عزیزم.


مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 20:45
قربون سپهر نازم ..عكساش خيلي خوشگن ماشالله

دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده..
لطفا به وبلاگش بيا و عكس رو ببين و اگه خوشت اومد به ني ني راي بده


ممنونم مامان شایان و پرنیا
محبت داری عزیزم