سپهرسپهر، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

سپهر بزرگمرد کوچک

دومین آرایشگاه

1392/6/17 19:09
نویسنده : مامان مهدیه
249 بازدید
اشتراک گذاری

سپهر زیبای من امروز که 4 ماه و 28 روز از تولدت میگذره شما برای بار دوم رفتی آرایشگاه و یه صفایی به موهات دادی تشویق

ماشالا موهات خوب رشد میکنن و یه مدتی که به حال خودشون باشن حسابی شلخته میشی کلافه

پسر خوب من اصلا گریه نکردی و تازه کلی هم خندیدی نیشخند

ایشالا سلمونی دامادیت رو ببینم جیگر گوشه من قلبماچقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسیم
17 مرداد 92 11:57
وای قربون این جیگر بشم من واای خیلییی نازه خیلی بامزه استتتتتتتتتتتت جیگرشو بخورم من اخه خنده هاش که منو کشته با نوشین چقدر خوب بازی میکنه هههههههههههه
آژو
19 مرداد 92 17:06
عزیزدلمممم چقدرر ماشالله خوشگله وای خدا من عاشق این تیپ قیافه هام ایشالله ایشالله پسر خوشگل خدا بهت ببخشه مهدیه جونم
ساحل
5 شهریور 92 23:05
سلام عزيز بسر منم معجزه خداست اگه با تبادل لينك موافقي بهم خبر بده خوشحال ميشم
ساحل
5 شهریور 92 23:16
سلام عزیزم پسر منم معجزه خداونده خوشحال میشم بهم سر بزنی اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده
عاطفه
14 شهریور 92 17:37
خدایا این شازده چقد نازه ایشالا که زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ بشه